Lasagna, dar in varianta mai sanatoasa? Cel mai usor iti iese la tigaie, cu foi pregatite de la 0, cu mana ta. Asamblezi lasagna la tigaie, o pui pe foc si ii pui capacul, iar dupa vreo jumatate de ora servesti cea mai sanatoasa lasagna!

200 g faina 1 lingurita sare 1 lingura ulei putina apa

Ingrediente pentru umplutura

2 morcovi 1 ardei 150 g porumb o ceapa mare 2 catei usturoi 4-5 inflorescente de broccoli 1 lingurita oregano 1 legatura patrunjel sare piper

Ingrediente pentru gratin

200 g mozzarella 200 ml piure de rosii 200 ml smantana pentru gatit
Mod de preparare:

Prepararea foilor de lasagna

1. Combina faina cu sarea, apoi fa o gaura in centru si adauga uleiul.
2. Incorporeaza uleiul in faina cu mana, apoi adauga apa putin cate putin, pana ce obtii un aluat fin, nelipicios.
4. Framanta aluatul pentru foile de lasagna, apoi imparte-l in 4 portii egale.
5. Intinde fiecare foaie in parte cu faina din abundenta, cat mai subtiri posibil. Lasa fiecare foaie de lasagna la uscat pe blatul de lucru pentru 30 de minute si pregateste umplutura de legume.

Prepararea umpluturii de legume

1. Toaca legumele marunt si caleste-le in 2 linguri de ulei, incepand cu ceapa si usturoiul. Dupa 2-3 minute adauga restul de legume tocate cubulete mici si amesteca legumele pentru 8-1o minute, sau pana cand legumele se inmoaie, iar apa pe care legumele si-au lasat-o.

Asamblare lasagna la tigaie

1. Asaza un strat generos de sos de rosii in tigaie si raspandeste-l uniform.
2. Asaza apoi prima foaie de lasagna, urmata de sos de rosii si de smantana pentru gatit, raspandeste-le si asaza 1/3 strat de legume trase la tigaie. Presara putina branza, apoi asaza urmatoarea foaie de lasagna si repeta toti pasii.
3. In final, ramai cu o singura foaie de lasagna la suprafata, sosul de rosii ramas si smantana pentru gatit, apoi raspandeste mozzarella.
4. Asaza lasagna la tigaie pe foc la ochi mic si asaza capacul, apoi lasa preparatul pentru 30-35 minute.

S-ar putea sa-ti placa si:



din aceeasi categorie