O alba, adica doar din albusuri, este chiar mai sanatoasa si mai indicata in diete decat o omleta clasica. Acest lucru se datoreaza mai ales aportului mare de proteine din albusuri. Totodata, lipsa galbenusurilor poate ajuta pe termen lung la scaderea colesterolului, pentru cei care sufera de aceasta problema.

Ingrediente

2 linguri ulei de masline 4 albusuri o ceapa 1 ardei gras o ciuperca Champignon 3 linguri cascaval ras sare piper
Mod de preparare:

1. Separa albusurile de galbenusuri (cu galbenusurile ramase poti prepara 4 portii de Carbonara, dupa reteta originala sau o crema de vanilie pentru prajituri).
2. Toaca legumele potrivit si frige-le in 2 linguri de ulei de masline, pana cand ciupercile isi schimba culoarea.
3. Scoate legumele din tigaie si in locul lor toarna cele 4 albusuri (fara sa le bati inainte).
4. Presara putina sare si piper, apoi asaza un capac deasupra tigaii. Lasa omleta la foc mic pentru cateva minute, pana cand aburul o gateste uniform.
6. Ridica apoi capacul si pe o jumatate de omleta aseaza legumele, presara cascavalul si adu cealalta jumatate deasupra.
7. Serveste omleta de albusuri cu o salata verde sau de sezon alaturi.

S-ar putea sa-ti placa si: