Vrei sa savurezi o salata arabeasca autentica, cu putine calorii si multi nutrienti? Tabbouleh este extrem de racoritoare, usoara si poate fi servita alaturi de diverse preparate. De exemplu, o poti adauga si intr-o shaorma de casa.

Ingrediente
50 g bulgur 2 rosii medii 1 lamaie 3 fire ceapa verde 1 legatura groasa patrunjel o mana frunze menta proaspata 3 linguri ulei de masline sare piper
Mod de preparare:
  1. Lasa bulgurul la inmuiat in apa (sa il acopere pe inaltime) pentru o ora.
  2. Taie rosiile cubulete, toaca ceapa verde marunt, apoi continua cu patrunjelul si frunzele de menta. Combina toate ingredientele, adauga si bulgurul scurs de apa, potriveste de sare si piper.
  3. Stoarce lamaia si adauga uleiul de masline, amesteca si da tabbouleh la frigider pentru minim 10 minute inainte de servire.

Sfaturi utile:

✽Poti inlocui bulgurul, in caz ca nu il gasesti, cu quinoa. In acest caz, vei fi nevoit sa fierbi cerealele pentru ~15 minute la foc mediu, deoarece spre deosebire de bulgur, quinoa nu este prefiert.

✽ In functie de preferinta, poti adauga legumele proaspete pe care le preferi (castraveti, ardei gras, etc.)

S-ar putea sa-ti placa si:

Kibbeh

Ma’amoul

Shakshouka