Snitele de porc pane

Ai pofta de niste snitele de porc traditionale, cu putine ingrediente, pregatite ca la bunica acasa? Le faci in maxim 20 de minute dupa reteta asta, cu tot cu timpul de pregatire.

Supa-crema de usturoi

Usturoiul este un antibiotic natural, iar pentru a preveni racelile este ideal sa il consumi periodic. Iata o reteta de supa pe care o vei consuma cu placere si iti vei lua si doza de sanatate totodata!

Supa-crema de sparanghel

O supa extrem de nutritiva, perfecta pentru zilele de primavara, cand organismul are nevoie de vitamine si energie. Serveste supa-crema de sparanghel cu crutoane, parmezan sau frunze de patrunjel, pentru a-i da un gust si un aspect deosebit.

Ciorba de sfecla

Daca te-ai saturat de ciorbele comune, incearca si o ciorba de sfecla. Se prepara cu carne de vita si legume, deci nu are cum sa fie altfel decat sanatoasa.

Bors de loboda

Se face rapid, e revigoranta si plina de vitamine. Primavara e anotimpul perfect pentru ciorba de loboda!

Ciorba de linte

Este sanatoasa si foarte satioasa. Incearca o ciorba de linte gustoasa, servita cu bacon rumenit deasupra.

Ciorba de legume

Invata sa faci o ciorba de legume simpla si rapida, usoara si satioasa. 

Ciorba de burta

Invata cum poti prepara o ciorba de burta traditionala si gustoasa, perfecta la masa de pranz.

Curcan la cuptor

Carnea de curcan e una din cele mai slabe surse din care iti poti lua proteinele. In plus, gatita sanatos are chiar efecte de ameliorare a tulburarilor digestive, precum refluxul gastroesofagian. Gateste carnea de curcan la cuptor pentru o masa sanatoasa.

Supa de cascaval

Daca te-ai saturat de retetele traditionale si vrei sa incerci un pranz delicios, dar fierbinte, reteta de supa de cascaval e ceea ce cauti. Pentru rezultate cat mai bune, foloseste cascavalul Cheddar in prepararea ei.

1 din 97123...1020...»