Ardei umpluti de post

Doar pentru ca tii post, nu inseamna ca nu te poti bucura de o masa delicioasa. Uite cat de usor e sa prepari niste ardei umpluti de post, dupa o reteta care nu are cum sa dea gres.

Piure de dovleac

E si pacat ca, in miezul toamnei, sa nu profiti la maxim de principalul fruct al sezonului: dovleacul. Uite cum il poti transforma rapid in piure de dovleac, un semipreparat foarte versatil, sanatos si perfect pentru a-l servi bebelusilor, sau numai bun de folosit ca umplutura in placinte sau prajituri cu dovleac.

Guacamole

Vestitul sos mexican e atat de gustos, ca sigur te vei indragosti de el. Prepara Guacamole de casa din doar cateva ingrediente, in 10 minute.

Salata Nicoise

Salata Nicoise, originara din orasul frantuzesc Nice, e una din cele mai hranitoase salate pe care le poti prepara. In plus, e extrem de versatila: o poti servi cu pui sau peste, ba chiar si cu ton din conserva, in functie de buget si de timpul pe care il ai la dispozitie.

Salata de pepene cu castraveti

Bag mana in foc ca n-ai mai incercat combinatia asta! De inteles si daca esti sceptic, insa ai doar de castigat daca incerci cea mai racoritoare salata a verii: salata de pepene cu castraveti, gata in maxim 5 minute.  

Salata de legume cu cuscus

Indiferent ca vorbim de pranz sau cina, salata de legume cu cuscus e un preparat ce poate fi servit cu usurinta si n-are cum sa nu placa tuturor. Mentinand cantitatile si proportiile mentionate in reteta, vei obtine 6 portii, suficient cat sa potolesti foamea intregii familii si sa stii ca ii hranesti si sanatos.

Tigaie de legume cu pui la cuptor

Asta e cea mai rapide reteta pentru cina: tigaie de legume cu piept de pui, gatite la cuptor. In 5-10 minute e la copt, in maxim 30 o si servesti.

Cod Alaska la cuptor

Fileul de cod Alaska e unul din cele mai usoare tipuri de peste pe care le poti pregati rapid si este si economic. In maxim 40 de minute pregatesti 4 portii fara sa ai de-a face cu oase cand mananci sau in timpul prepararii.

Tabbouleh (salata arabeasca)

Vrei sa savurezi o salata arabeasca autentica, cu putine calorii si multi nutrienti? Tabbouleh este extrem de racoritoare, usoara si poate fi servita alaturi de diverse preparate. De exemplu, o poti adauga si intr-o shaorma de casa.

Supa-crema de telina

Vrei un pranz sanatos, satios, dar cu putine calorii? Prepara o supa-crema de telina! E gata in mai putin de o ora si sigur va fi pe placul intregii familii.

1 din 21123...1020...»